שלוש שנים מאוחר יותר, ב-2018, אריאנה הציגה לנו את Cloud, שהוא ללא ספק הניחוח הנמכר ביותר במגוון שלה. לשמחתה, הבושם זכה בניחוח השנה. ענן היה משב האוויר הצח שעולם הבשמים של הסלבריטאים כל כך נזקק לו. Cloud, שהושק בשנת 2018, הפך במהרה לניחוח Arian Grande הפופולרי ביותר בשוק.

זה מגיע בבקבוק בצורת ענן והוא מפתה כמו ריח טבעי

הניחוח מושלם לנשים שאוהבות ריחות פירותיים ועסיסיים, שכן התווים העליונים שלו הם פטל בר ואגס לבן נוצץ. לניחוח מגוון של וניל, אלגום, פריחת אגסים, פולי טונקה, מושק ומלח ליצירת ניחוח מתוק מאוד בסך הכל, והכי חשוב, יש לו סגנון טוב מאוד ולא פחות חשוב לזכור שהוא שייך למשפחת הריח המזרחי. וניל נשי.

לקבלת הניחוחות הטובים ביותר של Ariana Grande והריחות המדהימים

נסה את Moonlight של אריאנה גרנדה. Thank you, Next by Ariana Grande, ניחוח גורמה עם תווים פרחוניים ופירותיים, ניחוח גורמה לנשים עם ניחוח רענן. כמו אריאנה, הניחוח קסום ומסתורי, עם תווי בסיס עשירים של אדמונית, מרשמלו וענבר שחור, אלגום וניל.

הבקבוק בעל הצורה הייחודית והצבע הוורוד הבהיר הם מתוקים ועדינים מספיק למבוגרים ובני נוער כאחד

ניחוח זה רענן ועוצמתי מבלי להיות מתנשא, ניתן ללבוש יום או לילה. עם תווים פירותיים ופרחוניים, הבושם הזה נהדר ללבוש בשעות היום ומהווה בחירה אטרקטיבית לחודשי האביב והקיץ. ניחוח זה מדורג כבושם הטוב ביותר לנשים על ידי אריאנה גרנדה, בעל ריח מתוק-מלוח.

הניחוח מתוק ופירותי כמו המקור, אבל עם תווים של תות, רימון, מיץ תפוחים, סחלב, יסמין ומרשמלו. הריח אפילו יותר מתוק מהמקור; קצפת עם מרשמלו ווניל.

יש כמה תווים פרחוניים לבנים, אוכמניות ואגס, אבל בסך הכל מרשמלו מתוק ווניל נפוצים. וניל, פטל שחור, קצפת וכמובן מרשמלו משתלבים ויוצרים טעם קרמל חם וצעיר.

Sweet Like Candy הזה

הוא ריח שבאופן מסוים תורם לשימוש שלו באביב עבור כל הניחוחות החושניים של בנות, ואורך החיים המתון שלו משרת זאת יחד עם סילאג' דומה. אם אתם מחפשים ריח רענן ומתוק, תוכלו לבחור ב-Sweet Like Candy מאת אריאנה גרנדה. אם אתה רוצה את הבושם הטוב ביותר של Ariana Grande שמריח נהדר, אתה צריך לנסות Sweet Like Candy Limited Edition של Ariana Grande. אריאנה גרנדה מתוק כמו סוכריות או דה פרפיום, 3.4 אונקיות. קשה לומר איזה ליין בושם אריאנה גרנדה הוא הטוב ביותר, אבל Sweet Like Candy נותן לי את היתרון.

ברור שיש בו מתיקות מסוימת שארי חולק

אבל הוא קליל ואוורירי יותר. פירות יער אדומים, מרשמלו ושמנת יוצרים טעם גורמה נפלא. אריאנה גרנדה ארי או דה פרפיום ספריי לנשים, 3.4 אונקיות. הוא ניחוח מתוק ועסיסי עם רמזים של פטל ומרשמלו בין שאר התווים. יותר טוב מזה, אבל אני אוהב את הריחות המתוקים האלה אם אתה רוצה שהם ידהו קצת, רק קצת, עם מגע של פרי פרחוני יותר מזה.

לענן זה ניחוח מאוד לא טיפוסי

עליז ומקורי, המבוסס על ניחוחות של קצפת, פרלינים, סחלב וניל, מושק, ברגמוט, לבנדר ואגס. ענן הוא ניחוח עשיר ומתוק עם קצפת, פרלין וקוקוס בלב ברגמוט ולבנדר. בסך הכל, CLOUD או דה פרפיום (ו-Cloud Body Mist המקביל) הוא השילוב המושלם של פרלין מתוק, לבנדר וקוקוס. אם אתם מחפשים ריח שמריח כמו חדי קרן וקשתות בענן, או רוצים להעניק לחבר הכי טוב שלכם את האושר, אז הייתי אומר ששום דבר לא מנצח את Arianas Cloud Eau De Parfum.

ארי מאת Ariana Grande Eau de Parfum סקירה הושק בשנת 2015

Ari by Ariana Grande Eau de Parfum הוא ניחוח נשי חושני ומתוחכם המורכב מהדרים תוססים, פרי מתוק ותווים פרחוניים חושניים. ארי הוא ניחוח יומיומי נהדר, ולכן הוא מושלם לנשים שמחפשות ניחוח יומיומי רענן וקל משקל שאינו מציף את החושים. הניחוח מלא בתערובת מרוממת של תאנים עסיסיות וקרמל מלוח חם, עם פפאיה כתו עליון נוסף.

הניחוח מתחיל בתערובת של חבוש

תאנה, קרמל מלוח וקפיר, ואחריו תו רגוע (ואופנתי) של לבנדר בשילוב פריחת אגס עדינה. התערובת הראשונית של קרמל מלוח, מרשמלו מתוק ותאנים טעימות היא פנטסטית. הניחוח הזה, שנקרא על ידי האח הגדול Arianas, עדיין יכול להימצא במבצע. הפתיחה של פרנקי פירותית ומתוקה עם נגיסה קלה, שכן המשמשים הטעימים והאגסים המתוקים מפזרים גרגרי פלפל ורוד.

הושק בשנת 2016

פרנקי מגיע בבקבוק העוקב אחר הנושא של Sweet Like Candy, רק שהפעם הבקבוק השקוף מכוסה בפונפון שחור, המסמל את האופי הנייטרלי של הבושם. מצורות כדוריות ועד מרובעות ועכורות, הבושם ארוז בבקבוק יפהפה ייחודי המשתלב בצורה מושלמת עם הריחות הפירותיים והרעננים לעתים קרובות. בדומה לזמרת עצמה, גם בשמי Grandes זמינים בבקבוקים של צורות מעניינות וצבעים עדינים. אז התוצאה היא ניחוח מאוד נשי מכף רגל ועד ראש עם ניחוח פרחוני צעיר זה.

רבים מתארים אותו כניחוח יומיומי

המתאים לכל עונה, גם אם הוא הניחוח הטוב ביותר לקיץ בגלל התחושה המשובבת שלו. זה מתוק, משיי, פירותי, פרחוני ועץ בו זמנית נועז ונועז, ויעיר את המחפשת הנסתרת של כל בחורה. אנחנו פותחים את Ari by Ariana Grande, שהושק ב-2015, קו פרחוני-פירותי נשי. זהו אחד הניחוחות החשובים ביותר שלה והוא יראה לכם את המהות של האמן הצעיר הזה. יש בו רבים מהאלמנטים המרכיבים את הערותיו ועושה זאת בצורה הטובה ביותר כדי להציע את כל הפמיניזם האפשרי; ככאלה, ניחוחות של אגס, פטל, קוקוס, מקרונים מתוקים, מושק וורד ורוד מתפקעים במתיקות אולטימטיבית, רכה ומפתה, אתה מקבל את הריח הייחודי הזה בימי הסתיו שלך.