המדריך המלא לשיווק דיגיטלי עמוס ברעיונות ואסטרטגיות עבור יזמים, משווקים, סטודנטים וכל מי שרוצה לחדד את הכישורים הנוכחיים שלו וללמוד את החידושים האחרונים בשיווק דיגיטלי. בתכנית לתואר שיווק דיגיטלי תלמדו מגוון רחב של נושאים הקשורים לקריירת השיווק שלכם, לרבות שיווק, מיתוג, שיווק במובייל ותוכניות ואסטרטגיות פרסום דיגיטליות. אתה יכול להתחיל ללמוד שיווק דיגיטלי על ידי קריאת ספרים או בלוגים, הרשמה לקורסים בתשלום, צפייה בסרטוני יוטיוב, האזנה לפודקאסטים, צפייה בסמינרים מקוונים ובדרכים רבות אחרות.

כיום

אם תחפש באינטרנט, תמצא הרבה קורסי שיווק דיגיטלי לא מקוון, ותוכל גם ללמוד שיווק דיגיטלי באינטרנט. בנוסף לקבלת תנועה אורגנית או חינמית, מותגים מודרניים משתמשים באסטרטגיות שיווק דיגיטלי בתשלום כדי להגיע ללקוחות האידיאליים שלהם באינטרנט. ברור שערוצים בתשלום כמו חיפוש ופרסום במדיה חברתית חשובים לא פחות לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של המותג כמו אלה המתמקדים בהנעת תנועה אורגנית.

פיתוח אסטרטגיית שיווק תוכן תחרותית

היא קריטית עבור ארגונים רבים מכיוון שתוכן הוא מה שמעסיק את הקהל שלך בערוצים מרובים כגון חיפוש, מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל והבלוג שלך. כל מאמץ שיווקי באמצעות תוכן מקוון נחשב לשיווק תוכן (ולרוב משתמש בקידום אתרים, חיפוש בתשלום ופרסום במדיה חברתית בתשלום). שיווק דיגיטלי הוא תהליך של קידום ומכירה של מוצרים או שירותים באינטרנט באמצעות ערוץ שיווק אחד או יותר כגון מנועי חיפוש, פלטפורמות מדיה חברתית ופרסום קונטקסטואלי. באמצעות הערוצים המקוונים הללו, שיווק דיגיטלי הוא השיטה שבה חברות מקדמות מוצרים, שירותים ומותגים.

ברמה גבוהה

שיווק דיגיטלי מתייחס לפרסום המועבר בערוצים דיגיטליים כגון מנועי חיפוש, אתרים, מדיה חברתית, מיילים ואפליקציות לנייד. קידום אתרים, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני, שיווק במנועי חיפוש, שיווק נכנס, שיווק באמצעות תוכן, בלוגים ותשלום לפי קליק הם סוגים שונים של שיווק דיגיטלי. שיווק דיגיטלי הוא פעולה של קידום ומכירה של מוצרים ושירותים תוך שימוש בטקטיקות שיווק מקוונות כגון שיווק במדיה חברתית, שיווק במנועי חיפוש ושיווק בדואר אלקטרוני. שיווק דיגיטלי כולל את כל הפעילויות השיווקיות המשתמשות באינטרנט ובמכשירים אלקטרוניים, המחברת בין קהל ולקוחות בכל מקום בו הם נמצאים באינטרנט.

אסטרטגיות שיווק דיגיטליות כמו מדיה חברתית לא רק עוזרות לשפר את שירות הלקוחות

אלא הן גם יכולות לעזור לשפר את קשרי הלקוחות על ידי מתן אפשרות למותגים ללמוד יותר על הרצונות והצרכים של הלקוחות שלהם. עם שיווק מחדש, שיווק בדוא"ל וטקסט, ופרסום במדיה חברתית, אתה יכול לעמוד מול הקהל שלך עם אפליקציות רבות ושונות בטלפון שלהם. ניתן לשווק גם לקהלים גדולים באמצעות פרסום מקוון או פוסטים ממומנים בפייסבוק ובאינסטגרם. כמו SEO, שיווק אורגני במדיה חברתית עבור העסק שלך דורש יותר זמן ומאמץ, אבל זה יכול לספק תוצאות זולות יותר בטווח הארוך.

כעת

שילוב עם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות אחרות כמו חיפוש בתשלום או קידום אתרים הוא תמיד רעיון טוב, אבל אם אתה צריך לבחור ערוץ מלכתחילה, פרסום חברתי בתשלום או שיווק במדיה חברתית הם אפשרויות B2C נהדרות. שיווק בדוא"ל, פרסום בתשלום לפי קליק, שיווק במדיה חברתית ואפילו בלוגים הם כולם דוגמאות מצוינות לשיווק דיגיטלי. שיווק בדוא"ל עוזר להכיר לאנשים את העסק שלך ולגרום להם לקנות. אם העסק שלך ממוקד בצרכן (B2C), בהתאם למחיר המוצרים שלך, המטרה של מאמצי השיווק הדיגיטליים שלך תהיה ככל הנראה להביא אנשים לאתר שלך ולהפוך ללקוחות מבלי שתצטרך לדבר עם איש מכירות. . למטרה הסופית, תפקיד האסטרטגיה השיווקית שלך הוא לייצר ולהמיר את הלידים האיכותיים ביותר עבור הסוחרים שלך דרך האתר שלך ותמיכה בערוצים דיגיטליים.

חשוב למשווקים לנצל את העולם הדיגיטלי באמצעות פרסום מקוון

בניית מותג, אספקת חווית לקוח מעולה ויצירת לידים נוספים באמצעות אסטרטגיות דיגיטליות. החדשות הטובות הן שיש סיבות טובות לפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית ולשינוי שיווקי שניתן להשתמש בהם כדי לשכנע עמיתים ולקוחות. זכרו, תפקידו של מנהל שיווק דיגיטלי הוא לא ללמוד איך לנהל קמפיין SEO או קמפיין מדיה חברתית (שזה תפקידו של מומחה SEO או מנהל שיווק במדיה חברתית), אלא לדעת איך לארגן את כל התהליכים לעשות זה עובד. אותה מטרה. מכיוון שרבות מפעילויות השיווק הנ"ל יכולות להתבצע בנפרד אחת מהשנייה, חשוב שמישהו יוכל לקבץ את הקמפיינים הדיגיטליים הללו לקמפיינים נפרדים ולעקוב אחר הביצועים של כל אחד מהם.

לדוגמה

אם אתה צריך לתקשר במהירות משהו ללקוחות והלידים שלך, אתה יכול לפתח ולפרסם תוכן בבלוג או במדיה חברתית תוך שעה, או להשתמש בשיווק ב-SMS כדי להעביר מסר ללקוחות ולפוטנציאל שלך לקוחות באופן מיידי. כפי שאתה יכול לראות מרשימה זו, ישנן דרכים רבות ושונות לשווק את העסק שלך באינטרנט, וזו הסיבה שחברות רבות שוכרות סוכנות כדי לנהל את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלהן או לשלם עבור צוות השיווק שלהן ותוכנת אוטומציה שיווקית. צרכי שיווק (להשוואה מפורטת יותר של אפשרויות אלו, עיין במאמר זה). חברות יכולות למכור באמצעות דואר אלקטרוני, מדיה חברתית ושיווק תוכן מבוסס SEO בשבריר מהעלות של הפקה והפצה של מודעות מודפסות או פיתוח והרצת מודעות בתחנות רדיו או טלוויזיה גדולות. עם WordStreams Growth Academy, אתה יכול לצבור או לשפר את כישורי השיווק הדיגיטלי הדרושים לך כדי להגיע ליעדים שלך, בין אם זה יצירת יותר לידים, מכירת מוצרים נוספים באינטרנט או התרחבות למסחר אלקטרוני או ניהול חשבונות סוכנות.
למידע מורחב על איך עושים שיווק דיגיטלי באפשרותך לגשת לאתר tanganyikafish.co.il

הבנת ההיבטים של התוכן

כיצד הוא נוצר, עד כמה הוא יעיל וכיצד להשתמש בו בצורה הטובה ביותר תספק שפע של מידע הדרוש לכל תפקיד שיווקי דיגיטלי. במקום להראות לך ציר זמן של מה משווקים דיגיטליים יכולים לעשות, כמו גם לבדוק דוא"ל, להפעיל קמפיינים ולעקוב אחר לקוחות וחשבונות, נדון במושגים מעשיים ובכמה שיטות עבודה מומלצות כלליות בתעשייה.