כפי שציינו החוקרים, אם המוצר משתמש בטכנולוגיות אבטחה נוספות, כמו סורקי חתימות שאינם מסתמכים על אלגוריתמים, או היוריסטיות שמזהות איומים על סמך התנהגות ולא פרמטרים של קבצים, סוג זה של התקפה בלתי אפשרי. מצד שני, ניתן לאמן למידת מכונה לזהות סימנים של קבצים טובים וקבצים גרועים, מה שמאפשר לזהות דפוסים זדוניים ולזהות תוכנות זדוניות, בין אם נראו בעבר ובין אם לא. טכניקות זיהוי מסורתיות מסתמכות על כללי קידוד כדי לזהות דפוסים זדוניים, בעוד אלגוריתמים של למידת מכונה יוצרים מודלים מתמטיים מנתונים שנדגמו כדי לחזות אם קובץ הוא "טוב" או "רע".
על מנת לקרוא מידע אודות אנטי וירוס מבוסס בינה מלאכותית וסנטינל וואן באפשרותך להעיף מבט ב- activate.co.il

אנטי וירוס עם בינה מלאכותית ולמידת מכונה משתמש באלגוריתמים מתמטיים מורכבים בשילוב נתונים מיישומים אחרים

כדי להבין מהו בסיס האבטחה למערכת נתונה. בנוסף לכך, הם ילמדו כיצד להגיב לקבצים שיוצאים מחוץ לחלון הרגיל. בינה מלאכותית של אנטי וירוס משיגה זאת באמצעות אלגוריתמים לזיהוי דפוסים הלומדים את עצמם.

תוכנת אנטי-וירוס מבוססת בינה מלאכותית יכולה לסרוק התנהגויות חריגות של וירוסים

תוכנת אנטי-וירוס מבוססת בינה מלאכותית יכולה לזהות ביעילות את רוב התוכנות הזדוניות, אבל לפעמים בינה מלאכותית יכולה להיות קצת יותר מדי נלהבת. תוכנת אנטי-וירוס בינה מלאכותית היא סוג של בינה מלאכותית עם זיכרון מוגבל שיכולה לקבל החלטות על סמך למידה או ניסיון. כחלק מפלטפורמת אבטחת הרשת, היא יעילה מכיוון שהיא יכולה להשתמש ב"מודיעין" כדי להעריך איומים מקוונים.

הוא משתמש בלמידת מכונה כדי לשפר את יכולות הזיהוי ויכול לזכור איומי עבר. AI Antivirus משתמש בבינה מלאכותית ובודק כל הזמן איומים שונים כדי להגן עליך באופן יזום מפני תוכנות זדוניות. ישנן מספר שיטות, אך אנטי וירוס AI יהיה מודע לאיומים ספציפיים בסביבת הרשת שלו וינקוט באמצעי הגנה ללא אזהרה. ככל שנעשה שימוש רב יותר ב-Antivirus AI, כך אפקט הזיהוי טוב יותר וההגנה הכוללת גבוהה יותר עבור כל המשתמשים ברחבי העולם.

ככל שתשתמש יותר ב-Antivirus AI

כך הזיהוי טוב יותר וההגנה הכוללת גבוהה יותר עבור כל המשתמשים ברחבי העולם. Avast Free Antivirus "השתמש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה במשך שנים" כדי להגן על המשתמשים מפני איומים המשתנים ללא הרף. Avira הוא אנטי וירוס חינמי נוסף שמשתמש במספר טכניקות של בינה מלאכותית ולמידת מכונה ללא פיקוח ומפוקח כדי לסייע בניתוח תוכנות זדוניות.

לגרסה החינמית של Avast Antivirus יש גם מערכת מודיעין מתקדמת המשתמשת בלמידת מכונה

כדי לאסוף ולאחזר נתונים אוטומטית מבסיס משתמשים שלם. לאחר זיהוי מדגם תוכנה זדונית חדשה, Avast Antivirus מתעדכן אוטומטית בתבניות חדשות, ומספק הגנה חשובה ועדכנית תמיד. תוכנת האנטי-וירוס שלך צריכה להתעדכן אוטומטית גם כאשר הספק משחרר גרסאות חדשות כדי לעדכן אותך באיומים.
למידע מורחב אודות הגנה מהצפנת קבצים באפשרותך להעיף מבט ב- sentinelone-edr.co.il

לכל הפחות

תוכנת אנטי-וירוס חייבת לכלול הגנה אנטי-וירוס יעילה כדי להילחם בצורות החדשות הללו של תוכנות זדוניות. אנטי-וירוס אמיתי מהדור הבא חייב להשתמש בכלי מניעה וטכניקות מתוחכמים שלא רק יחסמו תוכנות זדוניות, אלא יעצור התקפות ללא תוכנות זדוניות, ללא קשר לטקטיקות, הטכניקות והנהלים (TTP) המשמשים את התוקפים. פתרונות המשתמשים בשילוב של טכנולוגיות אבטחה צפויים לספק אבטחה טובה יותר ממוצר בינה מלאכותית מלאה.

המגבלות של אנטי וירוס מסחרי יכולות לספק טכניקות בינה מלאכותית המבוססות על למידת מכונה

זה יכול לכלול זיהוי אובייקטים, פתרון בעיות מורכבות וקבלת החלטות. וזה אפשרי רק כשאנחנו עוברים מאנשים שעושים את רוב העבודה הקשה למקום שבו מכונות עושות את העבודה לפי הנחיות אנשים.

עם השילוב של הענן ובינה מלאכותית, תוכנות נגד תוכנות זדוניות יכולות לחסום התקפות הרבה יותר מהר מאי פעם. לצד העלייה בהתקפות הזיכרון, התוקפים גם הרחיבו את השימוש באוטומציה כדי להגביר את מאמציהם.

כמה מומחי אבטחת סייבר הופתעו מההיקף והסכנה של מתקפת WannaCry

שפגעה ביותר מ-200,000 מכונות בתוך שעות. במילים פשוטות, אנשי IT ואבטחה עם תוכנת האבטחה המיושנת שלהם לא יכולים להתמודד עם התקפות כה אינטנסיביות ומתמשכות. נפח האיומים והמידע שצריך לעבד עולה על מה שבני אדם יכולים להתמודד לבדם.

על מנת לקצור את היתרונות של תוכנת אנטי-וירוס מבוססת בינה מלאכותית

ארגונים צריכים לנקוט בגישה מאוזנת בין בינה מלאכותית ושליטה אנושית. כדי להבטיח שתוכנת האנטי-וירוס שלך תוקפת רק תוכנות זדוניות אמיתיות, אסטרטגיית האבטחה הכוללת שלך צריכה לכלול גם טעויות אנוש. ברגע שתוכנת אנטי-וירוס מבוססת בינה מלאכותית מאותתת על בעיה אפשרית, רק בני אדם יכולים לקבוע אם מדובר בקוד זדוני או מעוצב גרוע אך לגיטימי.

החברה אומרת שהיא כבר משתמשת בתכונות בינה מלאכותית מתקדמות בסריקת האנטי-וירוס ובפתרונות האבטחה שלה

אחת התומכות הגדולות שלה היא חברת האבטחה BlackBerry Cylance, שהימרה את המודל העסקי שלה על מנוע בינה מלאכותית עבור מערכת זיהוי נקודות הקצה PROTECT שלה, שלדבריה הייתה מסוגלת לזהות קבצים זדוניים חדשים שנתיים קודם לכן. הם נוצרו על ידי המחברים שלהם. תומכיו אומרים שהוא עדיף על האנטי-וירוס המסורתי מכיוון שהוא יכול לזהות גרסאות חדשות ותוכנות זדוניות שלא היו ידועות בעבר (כגון ניצול של יום אפס) שהם עקב אכילס של האנטי-וירוס.

הניחוש שלי

הוא שזהו ביטחון שהמוצר ימנע הורדות זדוניות, אבל הוא לא יכול למנוע התקפות דיוג או איומים דומים. לאחר מכן, תקבלו הגנת אנטי-וירוס חזקה, כמו גם הגנת חומת אש וקבצים, כולם ארוזים בחבילת תוכנה קלה לשימוש. Bitdefender Gravityzone מספק הגנה על נקודות קצה, כולל אנטי וירוס, ניהול סיכונים ובינה מלאכותית כדי להגן ולחזק את הרשת שלך מכיוון שהיא תלמד יותר עם הזמן.

זה יכול להגביר או להקטין באופן אוטומטי את האגרסיביות של פסיקות החסימה שמספק הענן בהתבסס על תחזיות למידת מכונה בזמן אמת על פי בקשת המכשיר

ובכך להגן באופן יזום על המכשיר. כדי לחזק את ההגנות האוטומטיות הקיימות שלנו מבוססות ענן מפני התקפות מתוחכמות כמו תוכנות כופר מונעות על ידי אדם, פיתחנו מערכת למידת מכונה מבוססת ענן שחוזה בצורה חכמה אם מכשיר נמצא בסיכון כאשר הוא מתבקש, ולאחר מכן מספקת באופן אוטומטי מידע מפורט יותר. חסימת פסק דין אגרסיבי להגנה על המכשיר, מניעת פעולות נוספות של התוקף.