כשאתה קונה מקום חדש, חשוב תמיד לחשוב כיצד תוכל למדוד את השטח המרובע של הבית, במיוחד אם אתה בשוק של בית משותף.

ישנן מספר סיבות מדוע כדאי לך לדעת כיצד לחשב את ריבוע המרובע של ביתך

למשל אם אתה מוכר את הנכס, מאתגר שומת מס גבוהה או משפץ כדי ליצור שטח רב יותר. אם משימת החישוב כיצד לחשב כל רגל מרובע בבית היא מכריעה, עדיף להזמין מודד מקצועי. לדוגמא, שמאים יחשבו ככל הנראה מ"ר שנרשמו ברשומות הנדל"ן של נכסים אחרים באזורכם, כמו גם במדינות ובמדינות אחרות ברחבי העולם. אם אתה מטיל ספק בדייקנות התמונות, שכור מישהו שיודע למדוד בית. לעומת זאת, מודדים, מודדים ופקחי כיבוי אש מחוזיים מדברים בדרך כלל על יום אחד ומודדים את היקף הבית באזור שבדרך כלל מחושב בצורה גסה מאוד.

עם זאת שיטה זו של מדידת חדרים

לא תפעל להערכת שטח הקירות וחיפוי הקירות. התחל במדידת אורך הקירות, גובה התקרה בעזרת סרט מדידה. זה מודד במדויק את חיפוי הקיר של החדר. קבל חבר שיעזור לך על ידי החזקת קצה אחד של הקלטת תוך כדי מדידה מהצד השני והצמדת צד אחד של הקלטת לקיר כדי להקל על מדידת האדם.

אם אתה תקוע עם סרט מדידה

דרך אחרת למדוד שטח היא פשוטה כמו להשוות אותו לגובה. גם אם אתה מגלה בדיוק איזה שטח נכלל בחישוב השטח, עליך לדעת לספור את עוצמת הקול ולשקף את זה בסך הכל. אם אתה רוצה לדעת למדוד כל מטר מרובע של כל הבית, השתמש באותו חישוב.

רשומות מס עשויות להיות נכונות

אך הידיעה כיצד למדוד שטח ונפח יכולה לחולל הבדל עצום בעלות הבית ובסופו של דבר בבנייה. אם נמכרו לאחרונה כמה בתים בשכונה שלך, המתווך שלך יכול להשוות את העלות החציונית למטר רבוע עם הבתים כדי לוודא שאתה מגדיר את המחיר במדויק.

גם אם זו לא הפעם הראשונה בה הבית שלך נמכר (וכנראה שלא), מישהו מדד אותו על ידי מודד במכירה האחרונה. המומחים היו יכולים לטעות במדידה, מה שהיה מוביל למ"ר רבוע יותר או נמוך יותר.

כדי למצוא טכניקה שמתאימה לצרכים שלך, פשוט מדוד את האורך והרוחב של כל חדר ובצע חישוב של מטר מרובע.

הכפל את האורך ברוחב וציין את מספר המ"ר לכל חדר או את המ"ר עבור כל המ"ר. בעזרת המדידות האלה אתה מצייר סקיצה למדידת הבית ואז מחשב את מ"ר הדירה.

הוסף את המספרים הללו יחד עבור כל חדר

כדי לקבל את הצילומים המרובעים הכוללים של הדירה. למרות שלא מדובר בהכרח במרחב ראוי למגורים, גרם המדרגות הוא חלל המגורים החשוב ביותר שמקרר אותך ומחושב כחלק מסך הצילומים המרובעים של ביתך. בזמן שאתה עובר בחדרים, הקפד לפקוח עין על הדלתות והחלונות כאשר אתה מודד כל קטע מרובע וסרטים.

מדידת ההקלטות המרובעות של קירות החדר נעשית על פי אותו עיקרון

אך באופן מעט שונה. חזור על תהליך זה עבור כל חדר כדי למדוד במדויק את סוג חיפוי הקיר עבור חדר זה ובשביל החדרים האחרים. השלב הבא יהיה למדוד את כל האזורים הללו ואז להוסיף אותם יחד למטר המרובע כולו.

חשב את השטח של כל צורה והוסף אותו יחד כדי לקבל את הסכום הכולל של התמונות המרובעות של כל החדרים.

יש כמה שיטות בהן ניתן להשתמש

אך השיטה המועדפת עלי היא למדוד את החלק החיצוני של הבית בעזרת סרט מדידה ולהכפיל את השטח המחושב במספר הקומות כדי ליצור ריבוע בסיס. אם אתה גר במלבן מושלם, אתה יכול פשוט למדוד את אורך ורוחב שלך ולהכפיל את שני המספרים האלה.

כדי לדעת כיצד למדוד מטרים רבועים עליך למדוד את רוחב או אורך השטח שלך ופשוט להכפיל אותו במקרה של ריבוע או מלבן.

בחרו בקיר החופף לקיר אחר כדי ליצור פינה ומדדו את האורך בעזרת סרט מדידה והכפלו אותו במספר הקומות.

הכלל המרכזי הוא כי כל חדר שיש בו חימום ומיזוג אוויר זהה לבית הראשי

העומד בתקנים האדריכליים הכלליים וממוקם בקומת הקרקע, ייכלל בסך כל הצילומים המרובעים. אם יש לך מוסך צמוד לבית שלך, הקיר המשותף ישמש כקיר החיצוני של הבית כשאתה קובע את הצילומים, אבל תראה למה אני מתכוון כשאתה הולך מעבר לכלול אובייקט זה.

לדוגמה, אם ברשימת הנכסים שלך כתוב שהמוסך שלך הוא בניין נפרד לחלוטין מהבית הראשי שלך, אתה יכול לקחת את זה בחשבון ולקבוע אותו כשטח מגורים נוסף.