אלו מתנות נהדרות, במיוחד להתקלח כשאתה רוצה לפנק את אמא שלך אבל יודע שמתנות מיועדות לתינוקות. מתנה שתוכל להתאים אישית עבור אמא צעירה ותינוק יכולה להיות מושלמת ותמורה נהדרת לכסף. קנה לאמך הטרייה ערכה מוכנה להכנת תבניות יד ורגליים זעירות.

רוב הצלמים אוהבים לצלם יילודים לפני שהם בני שבועיים

אז אנא הכינו את המתנה הזו מראש ודנו על תוכניות עם אמך לעתיד. רעיון מתנה נהדר נוסף לאמהות צעירות הוא לצלם פורטרטים משפחתיים. בניגוד לתמונות תינוקות, תמונות שצולמו כשהתינוק קצת יותר גדול וכשהאמא מרגישה את עצמה שוב הן דרך טובה להגביר את המורל.

בכל דרך שבה תבחרו להתייחס לאמא טרייה

מתנה מתחשבת שלוקחת באופן ספציפי בחשבון את צרכיה לאחר הלידה והטיפול העצמי שלה באמת תוערך במהלך מה שלעתים קרובות הוא מעבר חשוב בחיים. בחירת מתנות לאמהות טריות יכולה להיות קצת מרתיעה מכיוון שמצד אחד, אתה כנראה רוצה לתת לה משהו פרקטי ופונקציונלי כדי להקל על העומס של רבים מגורמי הלחץ החדשים בחייה. מציאת מתנות ליום האם לאמהות טריות יכולה להיראות כמו אתגר בין להשיג משהו עבורה או עבור התינוק שלה.

זו הסיבה שראיינו אמהות ואבות במשרד Healthline

כדי לשאול אותם ספציפית על המתנות המועדפות עליהם "רק בשבילי" כשהם הפכו להורים צעירים, כי כשאתה שואל את החברה הכי טובה החדשה שלך את הרשימה של מה שאתה רוצה , סביר יותר שתספר לחיתולים או סרבל היום בספא שמגיע לה. מכיוון שאריזת תחפושות חד פעמיות בגודל תעשייתי תועיל, רוב האנשים רוצים לדעת על המתנות הטובות ביותר לאמהות טריות שיגרמו להן להרגיש מיוחדות ואהובות. בעוד שהרשימה הזו מדברת ספציפית על מה לקנות לאמא טרייה לעצמך ולא על מתנות לתינוק, יש כמה מתנות לאמא טרייה שיקלו על החיים שלה עם התינוק שלה.

כמה מהמתנות הטובות ביותר לאמהות טריות מורידות את הלחץ ממשפחה חדשה בכל הנוגע למטלות ומטלות

הורים טריים בטוחים יעריכו מתנות שהופכות את היום העמוס שלהם לניהול יותר ומחזקות הרבה סידורים ומשימות. אחרי נעימות, סטייל ודברים שימושיים, בואו נסתכל על כמה דברים טובים שאפשר להעניק ביחד.

בעוד לתת משהו יותר יוקרתי ומוחשי נראה כיפי יותר

אמא שלך לעתיד תעריך חינוך שלא יסולא בפז או הרבה יותר תמיכה בחייך. בעוד שאמהות טריות יקבלו דברים רבים עבור התינוק שלהן, המתנה הטובה ביותר היא תמיכה. אני ממליצה לתת לאמא הצעירה המיוחדת בחייך מתנת תמיכה בשירות כמו חבילת ה-Culinistas לאחר לידה.

פעם היינו מייצרים תיקים לאחר לידה בעצמנו

אבל עכשיו כשיש ל-Bodily את קופסת המתנה המדהימה הזו מלאה בדברים חיוניים לאחר לידה, החיים של כולם פשוט נעשו הרבה יותר קלים. מהלבשה תחתונה רשת ועד קפסולות חזה, בקבוקי תינוקות ועוד, במתנה הזו יש כל מה שאמא צריכה כדי להתאושש פיזית.

לכן

בין אם אתם מתכננים לראות תינוק בבית החולים או להשתתף באמבטיית תינוקות, כדאי לקנות מתנות לא רק לילודים, אלא גם לנשים בלידה. אתה יכול לבקש מהאם לעתיד לשלוח לך את רשימת המשאלות שלה באמזון כדי להקל על הדברים. לכן, המתנה הטובה ביותר ליולדת תעזור להקל על המעבר שלה לאמהות, ותקדם מנוחה, רגיעה וטיפול עצמי – תן לנו להתמודד עם המציאות, שהיא מה שהיא צריכה.

תן לה את מה שהיא באמת צריכה

כדי לעבור את התקופה שלאחר הלידה עם הרעיונות שלנו למתנות לאמהות לתינוקות. מתנות מעוררות השראה ומתחשבות אלו יעניקו לה את האהבה והטיפול המגיעים לה ויגרמו לה לחייך מאוזן לאוזן בידיעה שאתה רואה ומעריך אותה. הפתיעו אותה עם קופסת מנוי הקפה המהנה הזו, שבה היא יכולה לטעום קפה חדשים ולמצוא מועדף חדש.

הציגו לה חלוק תחרה יפהפה שיכול להיות גם נוח ואלגנטי

חולצות טריקו מרגיעות אלו קלות ללבישה, צמודות ונוחות, וגם נראות מסוגננות. וילון המקלחת הנטול ויניל והמושב המתנפח המופעל על ידי סוללות אולי נראים משעממים, אבל הם מציעים לאמא צעירה את הדרך המושלמת לשמור על תינוקה תוך כדי מקלחות חמות ארוכות וראויות לה.

טופ נוח ודי מרחף יכול להיות מושלם להנקה ואפילו לבוש אופנתי. האכלה מרגיעה ב-Ride Night ומרתוני שירי ערש יהיו קלים יותר לאמא ולתינוק שלה אם היא תוכל לנווט אותם בנדנדה מרופדת או ברחפן.

מוניטור לתינוק יכול לעזור לאמא לצפות בתינוק שלה בזמן שהיא ישנה

בידיעה שהתינוק שלה בטוח. עם יילוד שמתעורר כל שעתיים במהלך הלילה (או בתדירות גבוהה יותר), האמא תזדקק לכל העזרה שתוכל לקבל כדי לתפקד כראוי במהלך היום. לאמא נמאס מלילה ארוך, היא כנראה עוד לא שתתה קפאין, ויש לה ילד שצריך הכל.

אם אתה לא רוצה לקבל צרור של מרכיבים נוספים שלא תשתמש בהם יותר

אתה יכול להשיג תערובת עוגיות הנקה מוכנה כמו זו, להכין את המנה הראשונה ולמסור אותה לחדש שלך אמא, ואז תני לה את העוגיות הטריות האפויות ואת שאר התערובת. ערכת אחסון חלב אם זו מושלמת לאמהות מניקות אך נהדרת גם לאמהות מניקות. זה מגיע עם שקיות אחסון ומחמם בקבוקים כך שלא תצטרכו לשטוף את הבקבוקים לגמרי.

השכרת SNOO Smart Sleeper $ 129 $ 129 בעוד מבחינה טכנית רק מתנה לתינוק

אמא תודה לך הרבה יותר. Lovevery Play Gym עבור $140 אמא ותינוק משחקים בחדר הכושר הזה ביחד, אז זו סוג של מתנה לשנינו. למרות שזה עשוי להתרחש רק בשבועות הראשונים לאחר הלידה, אנו מבטיחים שזו מתנה מבורכת לכל השנה הראשונה של התינוק.

במשפחות רבות, לאחר התקופה הראשונה של השתקעות עם יילוד, האבא חוזר לעבודה בימי חול, בעוד האם נמצאת בבית לבד עם הילד. לאחר כ-3 חודשים של חיים לאחר לידה, גם לאמא וגם לתינוק יש יותר משגרה אחת כאשר קשיים חדשים מתעוררים.
למידע נוסף בתחום של מתנה ליולדת אחרי לידה ניתן לבקר באתר klemantina.com

מפגשי יוגה אלו נוטים להרוות את העיסוי של התינוק ולקיים איתו אינטראקציה רבה כאשר האם מתאמנת היטב. שיעורי יוגה הם מתנה נהדרת לאם פעילה שאוהבת לעשות ספורט מבלי לבזבז זמן עם התינוק שלה.

קורסי הכנה ללידה

קורסי הנקה, קורסי הורות, ואפילו קורסי 101 לאחר לידה שמציבים ציפיות הם הרעיונות הטובים ביותר למתנות לאמהות טריות. עם הפיתוח המתמשך של בריאות הציבור, טיפול בילדים, חינוך משפחה וכלכלת עבודה, אמהות צעירות זקוקות לשירותים חדשניים ושקופים אלה יותר מתמיד. כמובן שהרבה מהדברים הללו חיוניים לטיפול בתינוק, אבל הם לא לוקחים בחשבון את דאגותיה של האם, וגם לא מתחשבים במה באמת אמהות צעירות צריכות להתמודד עם האתגרים הפיזיים והנפשיים שהחיים עלולים להביא לה לאחר הוּלֶדֶת.