בכל הנוגע לניקוי ביוב, "Roto – Rooter" הוא אחד השמות הנפוצים ביותר, אך לא היחידים.

כאשר רוב האנשים חושבים על הדרך הפשוטה והטובה ביותר לנקות צינור ביוב

הם חושבים על מטהרי ביוב כימיים. שיטה זו לניקוי ניקוז אידיאלית להיפטר מהניקוז ממספר סוגים שונים של פקקים. בדרך כלל, זה חל על דבורים, ביוב, צינורות, ביוב ואפילו צנרת ביוב. למרות שזו שיטה נהדרת לכמה סוגים שונים של ניקוי ביוב, אני לא ממליץ לנסות ברצינות לנקות ביוב או עצירות.

אם ברצונך לנקות את צינורות הביוב שלך בלנקסטר

אני ממליץ לך להשתמש בהזרמת מים. אם יש לך אחת מהבעיות שלעיל, יש סיכוי טוב שתצטרך לנקות את הביוב שלך לרוחב בזמן הקרוב, וזה כולל תזמון בדיקת ביוב מקצועי. מערכת ביוב תשתמש בטכנולוגיה הטובה ביותר הקיימת לניקוי קווי הביוב מבלי לגרום נזק, והעבודה תיעשה בכדי להחזיר את החיים לקדמותם בביתכם. בנוסף לניקוי הביוב והצינורות שלך בדנבר ובאזורים אחרים, ניתן לאבחן ולתקן בכל עת אם מתעוררות בעיות במערכת הביוב שלך.

היתרונות של צינורות סילון צינורות כוללים את היכולת לחדור תעלות ארוכות ולהסיר שאריות המצטברות בצידי התעלות, ובכך להפחית את הצורך בניקוי הביוב שלאחר מכן.

בעוד שניקוי ביוב מסורתי צריך להיעשות לפחות פעמיים בשנה

Hydro Jetting יכול להגן על הצינורות מפני סתימה ובכך לחסוך כסף בטווח הארוך. טיפ חשוב לתחזוקה לעיריות הוא לנקות ביוב וצינורות ראשיים ומשניים באופן קבוע ולשמור על תקינות הצינורות, מכיוון שכל מערכות הביוב דורשות תוכנית ניקיון. לא משנה איך בנויה מערכת הביוב שלך, ניתן לתכנן בדיקות שוטפות, ניקיון ותחזוקה כדי למנוע צנרת ביוב סתומה.

ברוב המקרים בעלי בתים אינם מתכננים לנקות ניקוז

אלא אם כן קורה דבר הדורש תחזוקה, כמו ניקוז סתום מהכיור או אמבטיה המובילה מים למעלה. בבתים ישנים, אנשי מקצוע בתחום התברואה המנוסים ממליצים כי ניקוי הביוב צריך להיות חלק מתוכנית אחזקת הביוב הרגילה לביתך, ולא אירוע חד פעמי.

קו הביוב הראשי מנוקה

כדי לשפר את זרימת הביוב לביתך ויכול להסיר סתימות קשות שיכולות לתמוך בצינור. כאשר צינורות הביוב חסומים ובהחלט הגיע הזמן לנקות אותם, זה לא פשוט. ניקוי מערכת הביוב ומערכת הביוב מאפשר ניקוז ביוב חופשי ומונע את בריחת גז הביוב לדירה. שטפו את האסלה ביסודיות והרחיקו אותה מגזי הביוב הדולפים מבתיכם. לפעמים עם זאת, קו הביוב הראשי המעביר פסולת מהבית למערכת הביוב בעיר יכול להיסתם. אם יש ענף של צינור הניקוז והוא לא יכול לנקז לצינור הניקוז הראשי שלך, מים יכולים להתחיל להצטבר בקבצים מצורפים אחרים.

אם הביוב הראשי שלך זקוק לניקוי

עליך להתקשר לאינסטלטור או מנקה ביוב כדי לאבחן את הבעיה ולספק את הפיתרון הנכון. גם כאן אינסטלטורים מקצועיים יכולים לנקות את צינורות הביוב ובמידת הצורך לתקן את הצנרת ולבדוק את כל מערכת התברואה כדי לוודא שאין בעיות נוספות. הבעיה תיפול על הרגליים ואתה תסתלק מזה כל עוד אין לך בעיות עם נייר טואלט שסתום אותך.

במהלך ניקוי הביוב, אינסטלטור חייב לפתוח את מכסה הניקוז על צינור הביוב הראשי ולהכניס בורג לצינור עד שהוא נתקל במכשול. לאחר הסרת המכסה, תהיה לך סתימה בצנרת הביוב, בין אם מדובר בשפכים הזורמים לצנרת או בעמידה זקופה.

אם אתה חושב שקו הביוב הראשי שלך חסום, אתה יכול לצאת החוצה ולהסיר את המכסה על צינור הניקוז הראשי כדי להקל על הלחץ במערכת.

הכוונה היא להתקשר לאינסטלטור או לניקוי ביוב לניקוי הצינור

אך יש לנו את השיטה והעלות המדויקים עבורך. אינסטלטורים בשיקגו מוסמכים ומאומנים לבצע את משימת ניתוק קווי הביוב הראשיים וניקוי הביוב החיצוני. יש לך ניסיון בתיקוני ביוב, ניקוי צנרת ביוב ותיקונים ללא תעלות. אם ניקוי ביוב אינו מספיק, תוכלו גם לבצע עבודות ביוב ללא תעלות – על ידי חפירת דשא הבית שלכם.

העלות הממוצעת של ניקוי צינורות ביוב

היא 150 עד 800 דולר, תלוי בגודל צינור הביוב וסוג צינור הביוב שאתה מנקה. ניקוי הידרו ג'ט הוא הוצאת צינורות ניקוז סתומים מהביוב הראשי. בממוצע, רובוט או הידרוג'ט עולים בין 500 ל -900 דולר לניקוי הערוצים והתעלות העיקריות, אך הם יכולים לגרום נזק רב.