אם אתם אוהבים לשיר ולרקוד, תוכלו ליהנות ממסיבת קריוקי בה אנשים רוצים יותר בעזרת ציוד קריוקי להשכרה.

מערכת הקריוקי עלית שלנו כוללת מערכת סאונד מלאה

אספקה ואיסוף במקום. מחיר ההשכרה הסטנדרטי של $ 99 כולל ציוד קריוקי 200 וואט שלנו, 2 מיקרופונים וכל הכבלים הדרושים כדי לחבר את הטלוויזיה לתיבת הכבלים. המערכת מורכבת ממיקסר / מגבר (1) אחד, מחשב נייד אחד (1) $ 25,000, שני (2) עמדות רמקולים / רמקולים באיכות DJ, שני (2) מיקרופונים קווית, צג מחשב אחד (1) וחצובה מתגלגלת.

מידע נוסף על חבילות הקריוקי שלנו נמצא בדף ערכת קריוקי להשכרה. אנו מקימים את מערכת הקריוקי שלנו שעה עד שעתיים לפני תחילת המסיבה שלך ומלמדים אותך כיצד להשתמש בה.

אנחנו אוספים אותו למחרת אם צריך לאסוף אותו אחרי המסיבה

כשאתה שוכר את מערכת הקריוקי שלנו, אנו מספקים, מגדירים ואוספים אותה בטווח של 10 קילומטרים מחנות מרכז העיר סיאטל. אם המסיבה שלך נמצאת באזור משלוחים חינם, אנו נעביר את המערכת בעלות סבירה.

כדי להגן על בטיחות הצוות שלנו ולקוחותינו, חבילות הקריוקי שלנו זמינות רק להשכרה שעברו חיטוי לפני ההשכרה. אנו מספקים את מערכות הקריוקי שלנו לבתים, מסעדות, חדרי אירועים, חדרי ישיבות, חדרי מלון, פארקים וספינות שייט.

קריוקי יחווה אותך לפחות פעם אחת בחייך; בעזרת מערכות הסאונד האיכותיות שלנו תוכלו לשיר

להודיע על כך ולהאזין למוזיקה האהובה עליכם. לא משנה כמה האירוע יהיה גדול או קטן, המערכות שאנו מציעים יישמעו מספיק טובות כדי לארח מסיבת קריוקי אמיתית. הנוף של מכונת הקריוקי שאנו מציעים נקבע על פי מה שעובד הכי טוב, בהתבסס על גודל המסיבה שאתה מצפה לה.

אנו מקימים את הציוד ומראים לכם את שלושת השלבים הפשוטים בכדי ליהנות ממכונת הקריוקי שלכם. רמפה ומעלית – תוכלו להקים את האזור בו מוצבים השולחנות סביב מכונת הקריוקי.

השכרת ציוד קריוקי כוללת ספריית שירי קריוקי

עם 10,000 שירים ספרי שירים ו -2 מיקרופונים קווית. לקבלת מידע נוסף אודות השכרת מכונות קריוקי ב- CT, אנא צרו קשר עם מומחה ההשכרה במרכז השכרת CT.

מערכת סאונד זו יכולה לשמש מערכת PA משובחת לכל אירוע שדורש מוסיקה, דיבור או מצגת. הדהוד DSP, אפקט הד ומסנן שריקה הם האפקטים הקוליים ואיכות הקול האולטימטיבית.

מושלם למסיבות רווקים, לישון, לסמינרי סוף שבוע, למסיבות משרדיות ועוד. ה- Bravo II מארז רמקולי סטריאו 160 וואט בארון עץ חסון ומושך שתוכל לשאת ביד בהופעה הבאה שלך.

השכרת קריוקי היא דרך מהנה להוסיף התרגשות ואינטראקציה לאירוע המיוחד הבא שלכם. השכרת קריוקי מ-DBO EVENTS היא פיתרון להתרגשות לכל אירוע, גדול או קטן.

שירות השכרת קריוקי מאפשר למשתמשים לגשת למילים ולמוסיקת מיקרופון

כדי שיוכלו לשיר יחד ולהעמיד פנים שהם מפורסמים. מכונות קריוקי הופכות את המנהלים לדיוות שירה ונהנות לשיר בכיף ללהיטים שמרימים את מצב הרוח. ניתן לשכור מכונה ליום אחד 24 שעות בשבוע או לכל סוף השבוע במחיר של 72 דולר לשעה.

יש לנו מערכת המופעלת באמצעות גנרטורים למקומות שאין חשמל

במצבים אלה, אנו מרכיבים חבילות השכרת קריוקי בהתאמה אישית העונות על דרישותיך.

פתרונות חזון אינטראקטיביים ציוד להשכרת AV איכותי נמצא בראש סדר העדיפויות. כל מערכת השכרה עולה כ 200 $ ועונה על הצרכים של רוב לקוחותינו. כשאתה מזמין אצלנו השכרת קריוקי, אתה נהנה משירות הלקוחות שאין שני לו.

dbo events ציוד קריוקי לאירועים היא ספקית מובילה של בידור קריוקי. כשמדובר בעיבוד בקשות, טעינת שירים, יצירת רשימות השמעה ודואג שהמופיע נשמע הכי טוב בעבודתו.

השכרת קריוקי יכולה להיות נטל כבד

ולכן חשוב לבחור במשלוח או לא לאסוף. חברות מסוימות מציעות איסוף מקומי, אחרות מציעות משלוח מוגבל, וחלקן גובות דמי משלוח. כששוכרים קריוקי, המחיר עולה תלוי כמה זמן הם יכולים לעלות ולרדת מהמסלול.

תתבקש לפתוח חלון או כרטיסיית דפדפן חדשים. אפשר הסתרה קבועה של סרטי הודעות וסרב לעוגיות אם עדיין לא התחברת. אתה יכול לשמוע את אותם שירים ישנים שוב ושוב, אך רוב האנשים בוחרים בהם מחוסר ברירה.