תיקי התיק המותאמים אישית שלנו ניתנים להתאמה אישית מלאה כך שניתן לעצב ולהדפיס את התמונות הבלתי נשכחות והגרפיקה האהובה עליך בצבע מלא על האזור הנבחר בחזית התיק הקדמי והאחורי. תיק התיקים המודפס שלנו הוא הדרך המושלמת להציג את חוש האופנה שלך, להשתמש בו כתיק בית ספר, תיק בית ספר או תיק בית ספר, או לצאת לקניות לטיול קטן. התיק המודפס המותאם אישית משתמש בהדפסת סובלימציה, מה שאומר שהצבעים והעיצובים בולטים.

הדפסת שקית בד היא תהליך פשוט. בעזרת יוצר התיקים המקוון המהיר והקל שלנו תוכלו לעצב תיק בד משלכם. ניתן להדפיס שקיות נשיאה בהתאמה אישית עם הלוגו בצד אחד והדפסת מסך איכותית עד 12 צבעים.

הארגון שלך והלקוחות שלך יכולים להשתמש בשקיות הכותנה שלהם במגוון דרכים

כדי להוסיף נגיעה של שקית לתיק כותנה טבעי, הוסיפו את השם עם קישוטים נוצצים צבעוניים. ניתן להשתמש בשקית הכותנה שלך כפי שהיא, או שהלקוחות שלך ישתמשו בה במשך שנים.

אנו מדפיסים את התיקים האיכותיים שלנו במתקן הייצור הפרטי שלנו באוהיו ונותנים ללקוחותינו מחירים סיטונאיים לשקיות

השתמש בשקיות פרקטיות אלה העשויות כותנה לבנה פשוטה או בז '(קנבס ריק אידיאלי) עם ציטוטים שנונים, שמות תאריכים מיוחדים וגופנים דקורטיביים.

בין אם אתה מחפש תיק מחויט לתלבושת משתלמת עבור חבר במועדון הספרים

עובד או משתתף בכנס, אנו יכולים לספק לך את תיק הקנבס המותאם אישית הדרוש לך. תן ללקוחות הנאמנים בחנות שלך משהו שהם יאהבו: פונקציונליות, ערך רב ושק נשיאה הקשור למותג שלך ולאיכות השירות שלך. אתה יכול ללמוד כיצד להדפיס שקית בד בבית, ואתה יכול להדפיס כל חומר שאתה רוצה להשתמש בו.

גודל הבד בו תרצה להשתמש תלוי במספר גורמים

כולל משקלו וסוג ההדפסה שאתה מדפיס. הדפסה על קנבס דומה להדפסה על נייר, אך ניתן להדפיס על הכיס בפועל במקום להשתמש ביצירה הקיימת. ניתן להדפיס את הגרפיקה או העיצוב שלך בצבע מלא על כל התיק כדי לעורר את החברים שלך ואת האנשים סביבך.

מגבת כלכלה 15 1 /2 x 15 וידאו בד כותנה צבע: תיק חסכון 15 1/2 x 15 הוסף למועדפים שלי דירוג ממוצע: 4 מתוך 5 כוכבים % מחיר: 169- $ 299 צבע %: 169- $ 299 זה הוא תיק הגבהה של המותג העולמי Boost.

אם אתה מחפש דרך קלה להדפיס שקיות בד בבית

זו התשובה. תלמדו קצת כיצד להדפיס תיק בד בבית, גם אם אינכם מוכנים לעשות כל מה שקשור לזה. אתה עשוי גם להיות מעוניין לדעת שכדי להדפיס את תיק הקנבס מהבית, עליך לקנות את התיק בפועל או שאתה יכול ליצור אחד מההתחלה.
למידע נוסף בתחום של תיק בד עם הדפס כדאי לגלוש לאתר myheartshop.co.il

בשל הגודל הקומפקטי של שקיות הנשיאה המותאמות (30-37 ס"מ)

הם אינם מגושמים ואידיאליים להפצת חומרי פרסום קטנים כגון חוברות, חוברות מידע או מתנות קטנות. במחיר סיטונאי של 50 $, תוכלו להזמין שתים עשרה תיקים וחבילות ליברטי. עכשיו שיש לך את כל החומרים הדרושים להדפסת שקיות בד בבית, עליך ללמוד כיצד להגדיר את הציוד שלך.

בחר שקית פשוטה או שקית עם רוכסן

בהתאם לשימוש בתיק ולמטרה. תיק בד אחד או יותר יכול להיות שימושי עבור הקבוצה שלך. תיקים לבנים, כפריים או טבעיים פשוטים הם טרנדיים ופונקציונאליים, ומאפשרים לך להתאים אישית הרכבים ועונות השנה ועדיין להחזיק תיק גדול בהישג יד.

שקי בד הם אופציה מצוינת לקידום המותג שלך

והם פופולריים מכיוון שהם שימושיים וניתנים לשימוש במשך מספר שנים. החומר, עשוי 100% כותנה, מתאים לדבורים חרוצות מכיוון שהוא ניתן לכביסה במכונה, ניתן לקפל לאחסון ואינו דורש עוד שקיות נייר או פלסטיק. כותנה לא נמתחת, ולכן שקיות כותנה יכולות לשאת תוכן כבד.

הוא יכול להכיל את כל חומרי הכנס שלך, ספרי בית הספר שלך, בקבוקי קרם הגנה, כך שהילדים לא יישרפו במהלך חגיגות משפחתיות. צוות המומחים שלנו מיומן משתמש בטכניקות העדכנות מסך והעברת חום העדכניות ביותר כדי להדגיש את הלוגו והמסר שלך. Print Anywhere פירושו שאתה יכול להדפיס על בד, עור, נייר, עץ או פלסטיק.