אם אתה רוצה את הנוחות של רצועת נישואין מסיליקון אבל מעדיף מראה רשמי יותר, שקול את טבעת הפלטינה הזו. אם אתה אוהב טבעות נישואין צבעוניות מסיליקון, אבל בן הזוג שלך רוצה סרט מבריק, זה בהחלט מקובל. טבעות אירוסין נוטות להיות פשוטות יותר בטבען, כמו טבעות מתכת פשוטות או טבעות משובצות ביהלומים קטנים.

לטבעות אירוסין בדרך כלל עיצוב פשוט

טבעת קלאסית כמו טבעת אירוסין מעוגלת זו, או טבעת עם יהלומים קטנים יותר כמו טבעת סל חוט זו. טבעת האירוסין היא בדרך כלל טבעת פשוטה יותר כמו טבעת קלאסית כמו טבעת זהב רוז או טבעת יהלום קטנה כמו בטבעת נצחית זהב לבן זו. לכלה יכולה להיות טבעת אירוסין ואירוסין מזהב לבן, בעוד שלחתן יכולה להיות טבעת אירוסין מזהב צהוב.

בין אם יש לך טבעת אירוסין פלטינה, לבן, צהוב או זהב ורוד, אתה יכול להיות בטוח שטבעת האירוסין שלך תתאים בצורה מושלמת כל עוד היא פשוטה ולא מעוטרת.

לטבעת האירוסין הפשוטה הזו יש התאמה נוחה

כלומר לעולם לא תרצו להוריד אותה. יהלומים זעירים, הדגשות זהב וצורה ייחודית הופכים את טבעת האירוסין הפשוטה הזו לפריט אמירה. טבעת מאט אלגנטית זו היא אחת מטבעות האירוסין האהובות עלינו לגברים הזמינות בזהב ורוד, צהוב ולבן או פלטינה. בחורים לא יכולים לקבל מספיק מטונגסטן, וזו הסיבה שכללנו את הרצועה המושכת את העין הזו בגודל 6 מ"מ ברשימת טבעות האירוסין הפשוטות לגברים שלנו.

רוב טבעות הנישואין לגברים הן טבעות מתכת פשוטות

כמו טבעת טונגסטן קרביד זו, בעוד שאחרות מסובכות יותר, כמו טבעת תעלת יהלום זו. סגנונות טבעות אירוסין לנשים נעים בין סגנונות קלאסיים, כמו טבעת הנוחות בעלת הכיפה הנמוכה, לטבעות פרטים, כמו טבעת הנצח הזו. זהב הוא המתכת המסורתית לתכשיטי חתונה, אבל להקות חתונה פלטינה עשו כברת דרך, יחד עם להקות חתונה לגברים העשויות ממתכות מודרניות כמו טיטניום וטונגסטן. סוגי המתכות בהן תוכלו להשתמש בסדנת טבעות הנישואין שלכם הם זהב לבן (18 קראט ו-14 קראט), זהב צהוב (18 קראט ו-14 קראט) וזהב ורדרד (18 קראט ו-14 קראט). ).

לאחר שהכנת טבעות נישואין משלך

תוכל להשאיר אותן בסוף סדנת טבעות נישואין, או להשאיר אותן לקישוטים נוספים כגון שיבוץ אבן, חריטה או ציפוי רודיום (טבילה). בסדנת עשה זאת בעצמך תשתמש בטכניקות שונות של ייצור תכשיטים ותוכל למדוד, לחתוך, לעצב, לרתך, לטחון ולהבריק טבעות לשלמות. עם ההוראות המפורטות של The Wedding Band Workshop, תיצור את הטבעת שאתה אוהב. אפשר לקנות יחד טבעת אירוסין ואירוסין, במיוחד אם רוצים שיתאימו וישלימו זה את זה.

אם כבר מדברים על נדנדה

ודא שטבעת האירוסין תואמת לשלך כדי שלא תצטרך לבצע התאמות נוספות לאחר הרכישה. בעת הבחירה, חתן עשוי לשקול טבעת אירוסין יהלום שלוש אבנים בגודל זהה ליהלום בחלק מטבעות נצח לכלה. יש כלות שבוחרות בטבעות יהלום נצחיות. יש זוגות שמנסים לבחור גם טבעת המשלימה את הטבעת של הארוס.

אתה יכול גם לשקול לבחור בן זוג

אולם זוגות רבים בוחרים בטבעות אירוסין לא מתאימות. באופן מסורתי, יש טבעת אירוסין ואירוסין. ניתן לקבל זוג תואם או טבעות דומות (למשל רצועות זהב בעיצוב שונה). אם אחד מהם אוהב עיצוב פשוט והשני אוהב פרטים, בחרו טבעות שנראות אותו הדבר, רק שאחת כולה זהב והשנייה בעלת טקסטורה או תוספת מתכת אחרת באמצע.

אם אינך רוצה להצהיר אמירה ממש נועזת, השאר צורות מתכתיות על טבעות הנישואין והאירוסין שלך: זהב על זהב, פלטינה על פלטינה וכו', כגון כסף סטרלינג או שילוב של פלדיום וזהב לבן.

ככלל אצבע

עדיף להתאים את רוחב הרצועה לרוחב הרצועה בטבעת האירוסין שלך – דק עד דק, גדול לעבה וכו' – במיוחד אם אתה מעדיף מסודר יותר, יותר אפילו להסתכל. כן, זה יהיה כיף לקבל מספר טבעות אירוסין: אחת עם יהלומים, אחרת אולי עם גרפיט וכו'. אבל אנחנו אוהבים לבחור סרט זהב פשוט כי אתה והחבר או החברה שלך יכולים להתחיל את החתונה שלך באותה רשימה.

אם אתה רוצה את הטוב משני העולמות

טבעת יהלום פלטינה עגולה זו היא בשבילך. טבעת זו עשויה מזהב צהוב 18 קראט ומשובצת 37 קראט של יהלומים עגולים בחיתוך מבריק. טבעת יקרה מזהב צהוב 18 קראט היא המתנה הטובה ביותר שתוכל לתת לאשתך לעתיד. טבעת יהלום היא אידיאלית למי שמעדיף מספר יהלומים על פני טבעת יהלום בודדת.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של להקת חתונות ואירועים ולהקת חתונות שעושה שמח כדאי לבדוק כאן: rimonimband.co.il

טבעת זו בצורת חלת דבש

היא הבחירה המושלמת. אם אתה רוצה שאשתך לעתיד תהיה ספורטיבית עם טבעת רחבה, אז הסרט המעודן הזה הוא מה שאתה צריך. טבעת האירוסין הפשוטה לנשים זו כוללת עיקול בצורת V העוטף בצורה מושלמת את טבעת האירוסין הסוליטייר.

אתה יכול גם לחרוט את ראשי התיבות שלך או עיצוב לבחירתך על טבעת האירוסין הזו לערך רגשי נוסף

טבעת האירוסין שלך היא אחד התכשיטים החשובים ביותר מכיוון שאתה כנראה עונד אותה כל יום. טבעת האירוסין המושלמת לכלות, טבעת זהב ורדרד 18 קראט כוללת טבעת של יהלומים בחיתוך מבריק.