הודלאט היא דמות בדיונית שהפכה לפופולרית כמתנה לחג לילדים

הרעיון הוא שניתן לקשט את החדר של חודלט עם קנבס על הקיר.

הודלאט נוצרה על ידי האמנית והאם, ג'ולי אן דוסון, כדי לעודד את בנה להיות יצירתי בחדרו. הקונספט של יום חודלט נולד כשהבינה שהחגים מתקרבים והיא עדיין לא מצאה לו מתנה.

יום ההודלט נחגג מדי שנה ב-25 בדצמבר. השנה, זה נופל ב-1 בינואר בגלל השנה החדשה.

חודלט הוא יום הילדים שנחגג בבלקן. זה יום שבו הורים וסבים נותנים לילדים מתנות, בדרך כלל ממתקים או צעצועים. המסורת היא שביום חודלט הילד צריך לקבל פי שניים מתנות מאשר ביום חג המולד.

מקורותיה של הודלאט אינם ברורים, אך הוא נחגג כנראה לראשונה במקדוניה בסוף המאה ה-18. ישנן תיאוריות שונות לגבי איך הודלאט קיבלה את שמה; אחד מהם מציע שזה בא מהמילה "hodlati" שפירושה "להיות מאושר".

מדוע קנבס לחדר ילדים הוא המתנה האולטימטיבית ליום ההודלת  

יום ההודלט נחגג ביום חמישי האחרון של נובמבר. היום הזה הוא הזדמנות מושלמת להורים להראות לילדיהם כמה הם אוהבים אותם. אחת הדרכים לעשות זאת היא לתת להם קנבס לחדר שלהם, אותו ניתן להתאים אישית עם הצבעים והתמונות האהובים עליהם.

קנבס לחדר ילדים יכול לשמש בדרכים רבות. זה יכול לשמש כמוקד של החדר, זה יכול לשמש כלוח השראה או זה יכול לשמש אפילו כלוח מודעות שבו הודעות נכתבות עם גיר או עטי צבע.

קנבס לחדר ילדים הוא המתנה האולטימטיבית ליום חודלט. זוהי דרך מושלמת לתת לדמיון של ילדכם להשתולל וליצור מרחב משלו. קנבס לחדר ילדים הוא גם מתנה מושלמת לכל אירוע, לא רק ליום חודלט.

הילדים יכולים להשתמש ביצירתיות שלהם כדי לעצב את החלל המושלם עבורם וזה יהיה משהו שהם יוכלו ליהנות ממנו במשך שנים רבות!

כיצד לבחור את הקנבס בגודל המתאים בהתאם לגיל ילדכם

קנבס חדר הילדים הוא מתנה מושלמת ליום חנוכת הבית. ניתן להשתמש בו כדי לקשט את חדר הילד ולהפוך אותו למותאם אישית יותר. גודל הקנבס תלוי בגיל הילד שלך.

1) לתינוק: גודל הקנבס צריך להיות לא יותר מ-2 מטרים רוחב ו-2 מטרים בגובה כך שיוכל להתאים על עריסה או מיטת פעוט.

2) לילדים בגילאי 3-8: גודל הקנבס לא צריך להיות יותר מ-3 מטרים רוחב ו-3 מטרים בגובה, כך שיוכל להתאים על קיר חדר השינה שלהם או בחדר המשחקים שלהם.

3) לילדים בגילאי 9-14: גודל הקנבס צריך להיות לא יותר מ-4 מטר רוחב ו-4 מטר גובה כדי שהם יוכלו ליהנות יותר מיצירות האמנות שלהם.

גודל הקנבס הוא שיקול חשוב בקניית קנבס לחדר ילדים. גודל הקנבס צריך להיות פרופורציונלי לגיל הילד.

דרך טובה למדוד את הגודל המתאים לחדר של ילדכם היא על ידי מדידת גובה ורוחב המיטה שלו. אם אתה קונה פרויקט אמנות לפעוטות, אז אתה צריך לקנות קנבס בגודל קטן יותר (24×36 אינץ'). עבור ילדים גדולים יותר ויש להם יותר מקום בחדר שלהם, אז אתה יכול ללכת על קנבס בגודל גדול יותר (48×72 אינץ').