הקדמה: מהי המטרה של תזונת הריון?

הריון הוא זמן של שינויים עצומים הן עבור האם והן עבור התינוק. גוף האם עובר שינויים רבים, והתפתחות התינוק עשויה להיות מושפעת ממה שאתה אוכל.

מטרת תזונת ההריון היא להבטיח שגם אמא וגם תינוק יקבלו את כל מה שהם צריכים מבחינת רכיבי תזונה, אבל גם לוודא שאמא אוכלת מספיק קלוריות כדי לתמוך ברמת הפעילות המוגברת שלה ולספק לידה קלה.

המפתח לתזונה נכונה בהריון הוא לעולם לא לשכוח שהבריאות שלך – כמו גם של תינוקך – תלויה במה שאתה אוכל.

תזונת הריון היא מרכיב מרכזי בהבטחת התינוק בריא. זה גם עוזר בהתפתחות העובר. מטרת תזונת ההריון היא לספק לנשים בהריון מספיק אנרגיה וחומרים מזינים כדי לתמוך בבריאותן ובבריאות התינוק שלהן.

מהם כמה מזונות לנשים בהריון?
למידע נוסף בתחום של תזונה לנשים בהריון נא לבקר ב- mkdiet.co.il

אוכל בריא לנשים בהריון?

המזונות הטובים ביותר להריון?

רשימה של מזון בריא לנשים בהריון תהיה: לחם מדגנים מלאים, בשר בקר רזה, ביצים, ירקות עלים ירוקים, שעועית ועדשים, כמו גם מוצרי חלב כמו חלב ויוגורט.

מזונות בריאים להריון – ממה כדאי לאכול ולהימנע?

הריון הוא התקופה היפה ביותר בחייה של אישה. זה הזמן שבו היא יכולה להרגיש את התינוק שלה בועט, וזה גם הזמן שבו היא צריכה לדאוג לעצמה.

במאמר זה, נדון בכמה מזונות בריאים להריון ומה כדאי לאכול ולהימנע בתקופה זו.

תזונה של אישה במהלך ההריון יכולה להשפיע על בריאות התינוק שטרם נולד.

נשים בהריון צריכות לאכול מגוון של מזונות מכל קבוצות המזון כדי לקבל את החומרים התזונתיים שהן והתינוק שלהן צריכים. אישה בהריון זקוקה ליותר חלבון, סידן, ברזל וחומצה פולית מאשר אחרת.

המקורות הטובים ביותר לחומרים מזינים אלה הם בשר רזה, דגים, עופות, ביצים, מוצרי חלב (חלב ויוגורט), שעועית ואפונה, טופו ומוצרי סויה אחרים (טופו), אגוזים וזרעים (גרעיני חמניות), דגנים מלאים (נבטי חיטה). ).

עליה להגביל את צריכת השומנים שלה על ידי אי אכילת מזון מטוגן או מוצרי חלב עתירי שומן כמו גבינת שמנת או גלידה.

היא גם צריכה להימנע מאלכוהול כי זה יכול להזיק לתינוק.

מהם המזונות שעלי להימנע מהם במהלך ההריון?

נשים בהריון צריכות להימנע מאכילת בשר נא או לא מבושל, דגים, ביצים ועופות. כמו כן, עליהם להימנע מחלב ומוצרי חלב לא מפוסטרים. נשים בהריון צריכות להימנע גם מאלכוהול וקפאין.

לנשים בהריון מומלץ לאכול מגוון מזונות מכל קבוצות המזון. זה יבטיח שהם יקבלו את כל אבות המזון שהם צריכים לעצמם ולתינוק המתפתח שלהם. נשים בהריון צריכות לנסות לאכול לפחות 5 מנות פירות וירקות ביום, כולל פירות וירקות טריים, קפואים, משומרים או יבשים.

חשוב לדעת שיש מוצרי מזון שנשים בהריון צריכות להימנע מהם במהלך ההריון. המאמר הבא ידון באילו מזונות נשים הרות צריכות להימנע במהלך ההריון.

הימנעות ממזונות המכילים ליסטריה, בשר נא או לא מבושל, חלב וגבינה לא מפוסטרים, פירות ים נאים וביצים רכות היא חיונית לבריאות האם והתינוק.