שורש האמנות של ניקוי ביוב הוא מומחה לביוב סתום והוא מוכן לספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על ניקוי ביוב. האינסטלטורים המורשים שלנו בשירותי KS מסבירים כיצד לנקות באופן מקצועי צינורות וסתימת צינור ראשי. אינסטלטורים אלה בשיקגו מוסמכים ומאומנים לטפל בכל דבר, החל בחיבור קווי הביוב הראשיים ועד ניקוי קווי ביוב בחוץ. אתם מנוסים ומוסמכים בתחום זה ובעלי ניסיון של יותר מ -20 שנה בניקוי ביוב וביוב.

בסך הכל, השרברבים שלנו אומרים שהדרך הטובה ביותר לנקות ניקוז סתום היא שילוב של שני דברים: מנקה ניקוז טוב ושירות ניקוי ביוב מקצועי.

אם אינך יכול להסיר את יומן העץ לאחר מספר ניסיונות

הקפד להיכנע ולהעביר את העבודה לשירות טיהור שפכים עם אינסטלטור מורשה. אם יש לך צינורות ניקוז של PVC, אתה יכול לנסות להשתמש בברגי ניקוז או מכונות לניקוי ביוב, אך לשם כך על האינסטלטורים לפתוח את מכסה הניקוז של צינור הניקוז הראשי ולהוביל את התולעת דרך הצינור עד שהיא פוגעת במכשול. ניקוי ניקוז מאפשר תהליך מהיר ויעיל בהרבה, כך שהאינסטלטורים יוכלו לצאת לעבודה להסרת מנגנון הסתימה.

מנקה הביוב ישתמש בטכנולוגיה הטובה ביותר שיש לניקוי קו הביוב מבלי לגרום נזק

וציוד ניקוי הביוב של רוטו רוטר הוא הטוב ביותר שיש. זהו שילוב של ניקוי ביוב המנקה את קווי הביוב שלכם ומהיר ויעיל יותר מכל שיטה אחרת לניקוים, כולל פינוי ידני של מכשולים או פיצוץ בצנרת. לאחר הסרת הסתימה והשבת הזרימה בביוב, העבודה נעשית והחיים יכולים לחזור למצבם הרגיל בביתכם. לאחר שניקיתם את צינורות הביוב שלכם, הגיע הזמן להסיר את הסתימה ולהשיב את הזרימה כמעט לכל צינור ביוב.

אם ניקוז האמבטיה חסום, אתה יכול לפרוק את צינור הניקוז בתערובת של סודה לשתיה וחומץ. אם אינך יודע לסתום את צינור הביוב הראשי שלך השתמש בחומץ כדי להסיר לכלוך, שומן ושיער בצינורות.

אם אתה מוצא צינור ניקוז חסום, מים חמים, חומץ וסודה לשתיה יכולים להיות דרך חסכונית לנתק אותו. הטכנאים של מר רוטר יכולים לנקות את קו הביוב הראשי שלך בעזרת סילון מים בלחץ ושילוב של מים חמים וקרים.

היתרונות של צינורות סילון צינורות כוללים את היכולת לחדור תעלות ארוכות ולהסיר שאריות המצטברות בצידי צינור התעלה

ובכך להפחית את הצורך בניקוי הביוב שלאחר מכן. חסרונות האוויר – מנקי ניקוז פרוצים כוללים צינורות שאינם מכילים מים עומדים וחוסר היכולת לחבר ביוב ראשי סתום.

אם תחליט להשתמש במטהר ביוב לחיבור צינור הביוב שלך למיכל הביוב שלך

קרא את ההוראות והשתמש בניקוי ספיגה. למרות שמפתה, מנקי הניקוז הכימיים הזמינים מחנות החומרה כנראה צריכים להיות הבחירה הטובה ביותר לניקוי צנרת ביוב ונקזים סתומים.

הסרת תעלה ראשית חסומה עלולה להיות מסוכנת מאוד ואם

היא נשארת לבד, היא עלולה לגרום נזקים חמורים למים. זכרו לחבר את כל המתקנים הסניטריים בביתכם, מכיוון שצינור ביוב חסום מונע את ניקוזו, מה שקורה בכל הבית. אם יש סתימה בצינור הראשי או אם יש ענף של צינור הניקוז וזה לא יכול לנקז, מים יכולים לנקז לצינורות אחרים.

אם הביוב הראשי שלכם זקוק לניקוי

עליכם להתקשר לאינסטלטור או למפעיל ביובית כדי לאבחן את הבעיה ולמצוא את הפיתרון הנכון. אמנם לא מומלץ לנסות לכבות אותו בכוחות עצמך, אך נסה להימנע מסתימות בקווי חיבור קטנים והתקשר לאינסטלטור. גם כאן אינסטלטורים מקצועיים יכולים לעשות עבורכם את ניקוי הביוב ולבדוק את כל מערכת התברואה כדי לוודא שאין בעיות אחרות. אינסטלטור עשוי להמליץ על בדיקת ביוב כדי לבדוק אם קיימים נזקים, כך שהנחש או ההידרוג'ט לא יסתמו את צינורות הביוב.

גורם נוסף שיכול לחולל שינוי

הוא האופן בו הונחו במקור צינורות הביוב וצינורות, מה קרה לרצפה לאורך השנים, והאם ניקוי ביוב שוטף או לא בוצע על פי המלצת אינסטלטור מקצועי או לא. אם צינורות הביוב שלכם סתומים, ייתכן אפילו שהצינורות מתפוררים או בגלל שהם מזדקנים ויש להחליפם לחלוטין.

לפני שאתה מכניס את מצלמת ביוב ומצלם את הצינור ומנסה לתקן משהו, חשוב לדעת את הסימנים של צינור ביוב חסום. אם אין לך בעיות עם נייר טואלט, יש סיכוי טוב שצינור הניקוז הראשי שלך יהיה סתום. נושא זה יתפוס אותך ולא יישכח בקלות כאילו לא היה לך אותו.